ACCUSING MY BOYFRIEND OF HAVING "PROTECTION" WITH HIM WHILE I WAS GONE (PRANK GOES WR0NG)

Comentários

  1. Tim'Metra Green

    Tim'Metra Green4 horas atrás

    I never seen yall do this even if it's a prank

  2. Nae Ly

    Nae Ly18 horas atrás

    Prank wore has started

  3. Derontae Robinson

    Derontae RobinsonDia atrás

    Call me when relax

  4. Trini Bvby

    Trini BvbyDia atrás

    Queen a whole savage😂😂😂😂

  5. jess m

    jess m2 dias atrás

    oh you gettin annoyed? well i be damned, i’m annoyed LMAOOOO

  6. Yellow Ina

    Yellow Ina2 dias atrás

    damn she talks soo freaking much 😩Im already tired of her voice...// Dont get me wrong she has a beautiful voice when she sings

  7. Davis Vibe

    Davis Vibe2 dias atrás

    Let’s all take a a breather! 🤣🤣🤣🤣 Clarence you funny as HECK, I’m dying.

  8. alejandra hinojoss

    alejandra hinojoss3 dias atrás

    She beat his ass lol

  9. alejandra hinojoss

    alejandra hinojoss3 dias atrás

    She definately forgot it was a prank

  10. Camryn Watson

    Camryn Watson3 dias atrás

    Girl stop

  11. TrillzTube

    TrillzTube4 dias atrás

    *Chris Sails enters the chat*

  12. dakota kilpatrick

    dakota kilpatrick4 dias atrás

    ya

  13. Fausthina ndeshininga Shimhanda

    Fausthina ndeshininga Shimhanda4 dias atrás

    I Love Clarence humble.good hubby

  14. Kitwana Theophile

    Kitwana Theophile5 dias atrás

    Lmao mister is soooo unbothered 🤣🤣

  15. Jazmone Evans

    Jazmone Evans5 dias atrás

    I love the Royal Family

  16. B TheReality

    B TheReality5 dias atrás

    He was calm throughout the whole ordeal lol 😂😂

  17. Mavis Sanders

    Mavis Sanders5 dias atrás

    Mannn the sound effects 😂💀

  18. Tailour L-W

    Tailour L-W6 dias atrás

    Clarence cracks me up 😂 he was so calm yet annoyed

  19. you who

    you who6 dias atrás

    Yall.should do the vigra prank

  20. Unknown

    Unknown6 dias atrás

    He looked right at the camera towards the end

  21. The official C J

    The official C J7 dias atrás

    Lmao he sr8 chilling 😂😭

  22. Latrece James

    Latrece James7 dias atrás

    Funny ish but low key felt bad because he was so lost and confused .. ugh no more bad pranks I love you guys family ❤️

  23. Latrece James

    Latrece James7 dias atrás

    Funny ish but low key felt bad because he was so lost and confused .. ugh no more bad pranks I love you guys family ❤️

  24. Kyarra Richardson

    Kyarra Richardson7 dias atrás

    “Let’s all take a breather” 😭😂😂

  25. MakeupAiesha

    MakeupAiesha8 dias atrás

    Lmfaooo you can tell queen don’t trip or argue about things forreal 😂 she’s not good at it!!

  26. Qualia'Monea

    Qualia'Monea8 dias atrás

    That was lowkey too much lol ..

  27. Shaunise Flower

    Shaunise Flower8 dias atrás

    Nah he so calm lmfaooo i fucking love it. Gotta get me a Clarence, he from NY right?

  28. Shaunise Flower

    Shaunise Flower8 dias atrás

    Boy he grabbed the condom from queen and fetal positioned after omg he thought she was gon hit him LMFAOOOOO im fucking crying

  29. kioanna raynor

    kioanna raynor8 dias atrás

    This was good 😂😂

  30. Robl0x G4mergal

    Robl0x G4mergal8 dias atrás

    8:26 queens getting thick

  31. Audrey Green

    Audrey Green8 dias atrás

    "You a damn lie "😭😂

  32. Na Na

    Na Na8 dias atrás

    he was mad high in this 😂😂😂

  33. Boss Jj

    Boss Jj8 dias atrás

    ❤️

  34. Harmony Tillman

    Harmony Tillman9 dias atrás

    Best prank hes a good boyfriend y'all should get married y'all made for each other 💯❤️#royal family

  35. Charity Martin

    Charity Martin9 dias atrás

    ❤️❤️

  36. Emokiriemi Abednego

    Emokiriemi Abednego9 dias atrás

    Smartness is important in a relationship and cyberhackinggenius helped cloned my husband’s phone and I got access to all his dealings both on phone and social media without touching his phone. All I did was share my husband’s phone number with cyberhackinggenius and I was able to read both his new and deleted messages from my phone without having to touch his phone. My husband was a cheating Narcissist and I’m glad to find out all his secrets and infidelity with the help of cyberhackinggenius. I’m here in UK and able to access my husband’s phone messages with a link on my phone even while he was away in Canada cheating on me. I got to discover that my husband who is legally married to me here in UK is also married to another woman in Canada and I’m finally going through a divorce with lots of evidence against him. I read all his Whatsapp, Facebook,Skype,Instagram and Snapchat messages Including the deleted text and recent messages. You can contact this great Hacker Gavin via Gmail (cyberhackinggenius) or text and speak to him directly on his phone and WhatsApp : +19256795146 and don’t forget to thank me later.

  37. Jerry Bighead

    Jerry Bighead9 dias atrás

    She said tea Page

  38. Ariannah Miller

    Ariannah Miller10 dias atrás

    “Y’all middle eastern joints” LMFAOO bro New York niggas really funny asl 😂

  39. Shay Shay

    Shay Shay10 dias atrás

    He didnt let her see it ..the first time..he deleted it when she turned her back ..He deleted it then put it on his chest lol then let her touch the phone after he deleted it 😂

  40. Breeanna Williams

    Breeanna Williams10 dias atrás

    Her ass look so fake. She looked better before the surgery.

  41. Bunny Boo

    Bunny Boo10 dias atrás

    Yo Clare’s face 😂😂

  42. sariah jolene

    sariah jolene10 dias atrás

    Bro bro bro my ass was scared he whole fucking time wondering when Clare was gon snap ii cringing laughing and aa lil bit of crying😂😂😂😂😂😂

  43. NIA BARROS

    NIA BARROS10 dias atrás

    Clare;lets all take a breather queen: wh- wha.. clare;breathes i- queen:slaps him, bae stop playin with me

  44. NIA BARROS

    NIA BARROS10 dias atrás

    6:17 to 6:21 then he says "so they come in two..."

  45. Sade Bonas

    Sade Bonas10 dias atrás

    Its very sus that he didnt want her to see his phone to me thats red flags.

  46. Giordana Kelisse

    Giordana Kelisse10 dias atrás

    Who hopes clare put a ring on it ❤️❤️❤️❤️💍

  47. N. Nation

    N. Nation10 dias atrás

    “ You a damn lie😑” 🤣🤣🤣

  48. Candyy !

    Candyy !11 dias atrás

    17:33 went from 0 to 100 quick, I like how after he got her attention he didn't raise his voice

  49. Candyy !

    Candyy !11 dias atrás

    He is so calm😂

  50. Candyy !

    Candyy !11 dias atrás

    7:35 This had me weak😂🤣

  51. Nightmare-Chan and Zoe Heller Chan Hellers

    Nightmare-Chan and Zoe Heller Chan Hellers12 dias atrás

    Before the prank did you tell his family it will be a prank

  52. April Cooper

    April Cooper12 dias atrás

    Queen this was a smart prank!!$$$$$

  53. Nightmare-Chan and Zoe Heller Chan Hellers

    Nightmare-Chan and Zoe Heller Chan Hellers12 dias atrás

    Awwww yall so cute but I but can't stop thinking about you and chris

  54. Clairena Celia

    Clairena Celia12 dias atrás

    He was so turned offf . 🥴🥴🥴🥴🥺

  55. Antonique Ali

    Antonique Ali12 dias atrás

    Haha

  56. Mameawa Thiaw

    Mameawa Thiaw12 dias atrás

    On the 19th hit he was like oh nah Queen that’s funny bro he stay calm

  57. Mameawa Thiaw

    Mameawa Thiaw12 dias atrás

    I realized this video that my brother and Clare act alike lol ny men.

  58. Life as Heaven

    Life as Heaven12 dias atrás

    I love queen 🥰 she funny 😆 she need to do a cheating prank on him !! Like if u agree 😊

  59. Victoria ann

    Victoria ann12 dias atrás

    Aww he’s so calm lol i felt so bad for him 😂😩

  60. Brenda Thomas

    Brenda Thomas13 dias atrás

    lol after that face at the end when clarencesaid to subscribe i had yo he was done lmao great job queen

  61. jaylaya’s life

    jaylaya’s life13 dias atrás

    8:11 queen heard her baby screaming she was looking out there see what was going on with her baby

  62. ajahnique king

    ajahnique king13 dias atrás

    Yall should do a airpods giveaway

  63. caree c

    caree c13 dias atrás

    clarence so peaceful ☠️☠️.

  64. Hunter Breezey

    Hunter Breezey13 dias atrás

    peep the grinder on the nightstand

  65. LOVELYCHARM

    LOVELYCHARM13 dias atrás

    Imagine if he was to put hands on her like she did him.

  66. Addicted to love

    Addicted to love14 dias atrás

    When queen lay on clare an say her heart is beating he's like i don't feel it When she be pushing him like i love uh clare

  67. Emily 4306

    Emily 430615 dias atrás

    “That stupid ass lil tooth pick” I’m weak🤣🤣

  68. Ashley B

    Ashley B15 dias atrás

    that "QUEEN" at 17:38 had me wheezing😭😭😭😭😭😭😭

  69. Heaven Capers

    Heaven Capers15 dias atrás

    Clare facial expressions is so funny😂😂😭

  70. Miss Dee

    Miss Dee15 dias atrás

    Aww queen please don’t start doin these type of pranks with Clare I think that’s where u n chris went wrong.

  71. Phylicia Z. Bradley

    Phylicia Z. Bradley15 dias atrás

    7:30 omg Clare face😂😂😂

  72. Phylicia Z. Bradley

    Phylicia Z. Bradley15 dias atrás

    6:17 well look queen...what do we have here🍑

  73. look who's back

    look who's back10 dias atrás

    A full diaper

  74. Breeonna Baldon

    Breeonna Baldon15 dias atrás

    This man just be calm af 😂

  75. Lesa Fernandes

    Lesa Fernandes15 dias atrás

    Wow queen have a body damnnnnn g

  76. mary yearwood

    mary yearwood15 dias atrás

    Like that queen I wash you 💯

  77. akira scott

    akira scott16 dias atrás

    It make no sense how fine him And chris is

  78. Loner Yee

    Loner Yee16 dias atrás

    *Peace & Love*

  79. Emily Norwood

    Emily Norwood16 dias atrás

    The editing is on point 😂😂😭😂😂

  80. Emily Norwood

    Emily Norwood16 dias atrás

    LMFAOOOOOOO He was stuck as soon as queen brought up L.A

  81. Trecia Morgan

    Trecia Morgan16 dias atrás

    lol tht ass tho