COMPLETING MY SUMMER BUCKET LIST *IN ONE DAY*

Comentários

  1. Jahnavi Raman

    Jahnavi Raman9 horas atrás

    *me watching this in september missing summer bc i'm dying bc of school

  2. Lexi

    Lexi10 horas atrás

    you should've taken polaroids of your cat and make a polaroid wall of that. that would've been so cute

  3. Noah Taube

    Noah Taube17 horas atrás

    Did she just call those knives "forks"...

  4. zakiya layne

    zakiya layne18 horas atrás

    "that’s what child birth looks like" that’s what she said

  5. thαílαnd pαrαdíѕє

    thαílαnd pαrαdíѕєDia atrás

    Where's that Cat!

  6. Yu Xin

    Yu XinDia atrás

    Emma can you actually have your own coffee shop🥺❤️

  7. Carm P

    Carm PDia atrás

    Ok I don’t watch your videos tbh but it was on my recommend page so I just started watching it and that was some funny shit and sad lol you throwing water balloons at yourself made me laugh so thanks and yes I subbed to your channel haha 😂

  8. Sam Winston

    Sam WinstonDia atrás

    14:10 OMG I DIED LMAOO

  9. we are farmers

    we are farmersDia atrás

    11:55 *Mood* 😂

  10. Yami L

    Yami LDia atrás

    4:47: I think we're gonna have a great day, I think this was great luck...*I just cracked my phone.* 😂😂😂😂👍

  11. jennifer blosser

    jennifer blosserDia atrás

    Where was the cat???

  12. Tillie Fisher

    Tillie FisherDia atrás

    14:10 am I the only one that died😂😂😂

  13. Alex Pickell

    Alex PickellDia atrás

    you might just be the only youtuber i watch lol

  14. Apple19

    Apple192 dias atrás

    Did she just call that knife a fork?😂😂

  15. jay vanwip

    jay vanwip2 dias atrás

    nicca do people still watch this

  16. Saev

    Saev2 dias atrás

    emma: what’s your favorite nut? me: *cries in allergy*

  17. Bb.Kayzee

    Bb.Kayzee2 dias atrás

    LMFAO WHEN SHE STARTED TALKING ABOUT NUTS🤣

  18. Random Things With Rachel

    Random Things With Rachel2 dias atrás

    Emma: takes random polaroids of a ton to random things Me: contemplates for an hour if taking a picture of something with my polaroid is wasting film.

  19. Gina Ghaida

    Gina Ghaida2 dias atrás

    14.12 soooo sadd

  20. Fernanda Paradela

    Fernanda Paradela3 dias atrás

    it's august

  21. Gina Silvestri

    Gina Silvestri3 dias atrás

    Forks?

  22. Kimmy Sunflower

    Kimmy Sunflower3 dias atrás

    9:26 DANG EMMA U GOIN REAL H4RD🥵

  23. Mewnicorn Madness

    Mewnicorn Madness3 dias atrás

    some fORkEs she says while stabbing the tin foil with a KNIFE

  24. Ava Nicole

    Ava Nicole3 dias atrás

    how fast her expression changed when the ballon went off the balcony has me rolling

  25. Zachary Smith

    Zachary Smith3 dias atrás

    i got a vsco ad for this

  26. Georgina Wiffrie

    Georgina Wiffrie4 dias atrás

    love that she wishes Australian's a happy winter, holy shit I'm fucking over it mate

  27. nellie stashchak

    nellie stashchak4 dias atrás

    I love your channel, you have inspired me to start making my own youtube videos.

  28. Jessica Lewis

    Jessica Lewis4 dias atrás

    plszzzzzz do a vsco girl video

  29. Krystle Starbrooks

    Krystle Starbrooks4 dias atrás

    Love you 🥰 never stop 🤗

  30. mel m

    mel m5 dias atrás

    brreporter.com/v/video-eQRvJCO1nd0.html

  31. Donné West

    Donné West5 dias atrás

    Isn't Emma vegetarian? She ate marshmallows

  32. Lita Jurd

    Lita Jurd5 dias atrás

    15:14 thank you,for acknowledging me 😂😂

  33. shai hatten

    shai hatten5 dias atrás

    “australia where it’s winter”

  34. gen100

    gen1005 dias atrás

    Popsicles are just frozen juice 🙄

  35. y tho

    y tho6 dias atrás

    actual garbage .

  36. VIolet gacha

    VIolet gacha6 dias atrás

    **sees emma do it** *now i want to do it*

  37. haha haha

    haha haha6 dias atrás

    me: *cracks phone* *continues to have it* emma: *cracks phone* “i need to get a new phone”

  38. Zoë Deleon

    Zoë Deleon6 dias atrás

    Emma is not just a teen.. no no.. she is an OG VSCO GIRL!!! Proof: She has a hydro flask, fjallraven kanken backpack, used to wear shell necklaces, owns Air Force 1’s 😱😱🤙🌊

  39. Bibi Behbehani

    Bibi Behbehani6 dias atrás

    Is decklen in this vlog

  40. Owl Love123

    Owl Love1236 dias atrás

    Your not a teen anymore when you turn 18 your a young adult srry emma no more teen

  41. Lolita Fairy

    Lolita Fairy2 dias atrás

    EighTEEN, NineTEEN..... Also the adolescent (teenage) brain hasn't reached Adult development and maturity until 25-28.

  42. raul aleman

    raul aleman6 dias atrás

    Why am I here ?. F this

  43. Sophie Simmons

    Sophie Simmons7 dias atrás

    Me: *drops her phone cos I’m dumb* Cry’s for a bit and then goes “oh well better get a screen protector” Emma: *drops her phone* (barely cracking it anywhere near as bad as mine) “Ah better get a new one”

  44. UnicornKeo

    UnicornKeo7 dias atrás

    Ok I totally came here to see what the hype was about bc I heard her name in another youtubers video.. I wasn’t feeling her at first & I’m like ugh she’s one of those young aestethic girls but she’s totally funny 🤦‍♀️ lord I think I like her🙄

  45. Mister Turk Turkle

    Mister Turk Turkle7 dias atrás

    Ya but u a slirptkneckt so nothing chu do kowntz

  46. William Moore

    William Moore7 dias atrás

    Well I live in Australia and it's cold AF

  47. peuni x

    peuni x7 dias atrás

    emma: tries new coffee shop also emma: bought philz coffee right after 😂

  48. shami art

    shami art7 dias atrás

    I love that she's talkative 😂😍

  49. Lucy Grontkowski

    Lucy Grontkowski7 dias atrás

    Most of the time yoga is 45 minutes to an hour long😂😂😂

  50. Sophie Teneur

    Sophie Teneur7 dias atrás

    Who else came to the comments to see if anyone else realised she said fork instead of knives 😂💞

  51. Martina Agustí

    Martina Agustí7 dias atrás

    Can someone tell me where that top's from?

  52. bella ker

    bella ker8 dias atrás

    nobody: emma: painting a plump Hahaha

  53. Colleen Mac

    Colleen Mac8 dias atrás

    Thanks for appreciating us Aussies ❤️ And who is obsessed with those smoothies/popsicles 🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋

  54. r o s e l o v e

    r o s e l o v e8 dias atrás

    smoothie ice pops recipe: -almond milk -peanut butter -strawberrys -banana

  55. Velneshia

    Velneshia8 dias atrás

    You should do a video where your dad critique your artwork 😭❤️

  56. Meta!Uzer

    Meta!Uzer8 dias atrás

    That relatable moment when you buy a new phone immediately after cracking it

  57. Lisa Zammarelli

    Lisa Zammarelli8 dias atrás

    Handful of nuts in my mouth at one time 🤣🤣🤣

  58. ry fowler

    ry fowler8 dias atrás

    youre supposed to put the plant in a window so it gets light and she put it in a shadow.

  59. Destiny Salinas

    Destiny Salinas8 dias atrás

    where's declynn?

  60. Keila Jackson

    Keila Jackson8 dias atrás

    Literally watching this while in my pillow fort 😂

  61. Weston Brown

    Weston Brown9 dias atrás

    You look like you do crack even with make up on