KARD - 'Ride on the wind' M/V Trailer

Comentários

  1. Jeon Jung cookie

    Jeon Jung cookie8 meses atrás

    I understood why bts don't go shirtless because army can choke and die like fans of kard did

  2. Lisa _

    Lisa _6 meses atrás

    Jeon Jung cookie 😂😂

  3. 히든219

    히든21910 meses atrás

    😍😍😍

  4. Phuc Do

    Phuc DoAnos atrás

    BM'S ABS THOUGH

  5. Anilia hb

    Anilia hbAnos atrás

    😍

  6. I love twice

    I love twiceAnos atrás

    Awesome 😊😊😊

  7. shivansh Harish

    shivansh HarishAnos atrás

    My gay ass got ready like

  8. Coelhinha Lua Hoseok LooNa Stan

    Coelhinha Lua Hoseok LooNa StanAnos atrás

    Brazil loves KARD a lot 💜💚💙💛💛❤😍🙆🙆🙆

  9. Coelhinha Lua Hoseok LooNa Stan

    Coelhinha Lua Hoseok LooNa StanAnos atrás

    Hiddens KARD brs???

  10. Lory Girl

    Lory GirlAnos atrás

    MANOOOO

  11. solange viscarra

    solange viscarraAnos atrás

    AHHHHHH RIDE ON THE WIND!! THE QUEENS ARE COMEBACK

  12. Rinielle 아리엘 Choi

    Rinielle 아리엘 ChoiAnos atrás

    Muscle.

  13. 신재빈

    신재빈Anos atrás

    Khe

  14. Kim Carollove

    Kim CarolloveAnos atrás

    Meus amores que tanto amo ❤ Espero muito poder conhecer vcs um dia ❤😢🇧🇷

  15. MARMENiO

    MARMENiOAnos atrás

    Hi guys, I made Stage Mix videos for K.A.R.D's "Hola Hola" 'Oh NaNa'! Check them out on my Channel. Hope You Enjoy it.❤️❤️ 안녕하세요, 저는 K.A.R.D Hola Hola 를 위한 스테이지 믹스 비디오를 제작했습니다! 제 채널에서 확인해 보세요. 그것을 즐겼으면 좋겠다.❤️❤️

  16. andy

    andyAnos atrás

    Someone tell me why i just got the notification for this despite already watching the mv

  17. Anasyub

    AnasyubAnos atrás

    andy me too omg

  18. x y z

    x y zAnos atrás

    So.. that's why he's called Big Matthew 😉

  19. • moon

    • moonAnos atrás

    Hmm, que delícia. Já coloquei meu colete. ♥

  20. Âlãå K-pøpër

    Âlãå K-pøpërAnos atrás

    Goooooood job kaard انااا احبكم كٽيرا

  21. Anasyub

    AnasyubAnos atrás

    why did i suddenly get a notification for this lol wot its been out for 5 days i watched it before lol yt u ok?

  22. Anasyub

    AnasyubAnos atrás

    J-hope Stole Jimin's Jams welp atleast m not alonr

  23. J-hope Stole Jimin's Jams

    J-hope Stole Jimin's JamsAnos atrás

    syub syub ikr same. I literally just got a notification and for a second I thought that the trailer came out after the mv

  24. Carls San

    Carls SanAnos atrás

    Alguien sabe donde fue realizado este video?

  25. _sarahashr_ s

    _sarahashr_ sAnos atrás

    BM 😍😍

  26. Shelsi; Milk & Cookies For Yoongi

    Shelsi; Milk & Cookies For YoongiAnos atrás

    OH DJFJKSJSKDKDJDKDND MY SJDJDJDJFJ GOD SJDJNDJDJDJSNSN IM BLESSED

  27. Sashy Fernandez

    Sashy FernandezAnos atrás

    Bebos😍🙈

  28. Fathurrahman Prasetiyo

    Fathurrahman PrasetiyoAnos atrás

    Oh Yeah I Love You BM muacchhhh....💖💖💖💖

  29. Fathurrahman Prasetiyo

    Fathurrahman PrasetiyoAnos atrás

    Amazing Hot Body, Wanna Make Me Feel So Fucking Hot Shot

  30. Fathurrahman Prasetiyo

    Fathurrahman PrasetiyoAnos atrás

    Oh, fuck me BM I need your body right now to feel

  31. Fathurrahman Prasetiyo

    Fathurrahman PrasetiyoAnos atrás

    BM So Hot🔥🔥🔥🔥💥💥💥💥 I'm Fucking Crazy With Him Body

  32. Jung Kook

    Jung KookAnos atrás

    Lindoooosss y lindaaaaass Kard los amo mucho♡♡♡ #jseph #bm #jiwoo #somin

  33. Jikook_ Ss

    Jikook_ SsAnos atrás

    QUE HINO!!! ♥😍

  34. Alexia Sabale

    Alexia SabaleAnos atrás

    OMG BM!!! WHERE'S MAH WIG?!

  35. Ahbbane Abdelhameed

    Ahbbane AbdelhameedAnos atrás

    great

  36. Demainbest

    DemainbestAnos atrás

    Kings and queens, 💜

  37. tuğba öztutan

    tuğba öztutanAnos atrás

    WHERE IS THE CB 😭😭

  38. Sadia EXOL Pakistan

    Sadia EXOL PakistanAnos atrás

    the melody is looking so good and MV will be lit.. i am sure.... can not wait to hear full music album by KARD... Best wishes from EXOLs..... GOD speed KARD and Kards.... fighting... can not wait to stream with you guys...

  39. Nine lieofdawn

    Nine lieofdawnAnos atrás

    Where's the mv cause im starving for this asdfghjkl

  40. strawberry chuus

    strawberry chuusAnos atrás

    Nsjsuejshaiansjsns where is it

  41. YG STAN

    YG STANAnos atrás

    *WHEREs THE MV?*

  42. Sümeyye Kim

    Sümeyye KimAnos atrás

    where?

  43. shannon walsh

    shannon walshAnos atrás

    0 minutes

  44. shannon walsh

    shannon walshAnos atrás

    1 minute!

  45. Laila

    LailaAnos atrás

    3 more minutes guys

  46. Cathy

    CathyAnos atrás

    My Queeens and Kings❤️

  47. KookieIpNiDa

    KookieIpNiDaAnos atrás

    JSEPH AND BM IN SEE THROUGHT WHITE BUTTON UPS IM NOT OKAY

  48. jovin yap

    jovin yapAnos atrás

    What time will it release

  49. moshiele

    moshieleAnos atrás

    TODAY IS D-DAY!!!!

  50. Najmah Chant

    Najmah ChantAnos atrás

    yes. YES.

  51. Andy Luna

    Andy LunaAnos atrás

    MATHEW!!!!!!!!!

  52. _OTAKU ;3

    _OTAKU ;3Anos atrás

    MELHOR CONCEITO 🌚

  53. JC Desierto

    JC DesiertoAnos atrás

    \m/this gonna be LT \m/

  54. Bad Bunny

    Bad BunnyAnos atrás

    Matt's so beautifully hot

  55. A.R.M Y BLINK LEGGOs TAETAE

    A.R.M Y BLINK LEGGOs TAETAEAnos atrás

    OMG Somin!!!!!!! ❤❤❤

  56. Ngân Hoàng

    Ngân HoàngAnos atrás

    J-Seph ❤

  57. Grass The Bodybuilder

    Grass The BodybuilderAnos atrás

    Hot body B.M😍😍😍

  58. Waks! Y mas

    Waks! Y masAnos atrás

    Alguien puede decir a qué hora saldrá el video

  59. K-BitCRUSH

    K-BitCRUSHAnos atrás

    I pre-ordered the physical album and I'm going to buy on iTunes as well, just to support and also because it usually takes about a month to finally receive physical Kpop albums where I live, ahaha... (feelsbadman) Love you, KARD! Your music brightens my workday because I listen to your stuff often on my breaks. ^^

  60. You Gotta Know That You're One In A Million

    You Gotta Know That You're One In A MillionAnos atrás

    *BM ME CALIENTA MÁS QUE EL SOL* AHHH

  61. Rosalia Merida

    Rosalia MeridaAnos atrás

    a que horas saldrá el mv

  62. Ain't no Saint

    Ain't no SaintAnos atrás

    MV comes out in 3.5hrs. July 25th 6:00 PM KST.

  63. Ain't no Saint

    Ain't no SaintAnos atrás

    K-BitCRUSH My information is off Twitter released by fan base accounts 😊

  64. K-BitCRUSH

    K-BitCRUSHAnos atrás

    Thanks!~ Not sure where you got that info, tbh, but I saw on their Twitter that the V LIVE starts at 8 PM KST, so it sounds about right, since they wouldn't want to start that until a bit after the MV release.

  65. Ultimate Ride

    Ultimate RideAnos atrás

    DID ANYONE ELSE THINK THIS WAS THE ACTUAL VIDEO..... CUZ I DID AND GOT SO HYPED

  66. rick Lazza

    rick LazzaAnos atrás

    Is it released? In korea today is July 26! where is the album?

  67. Hot&Rainy Indonesia

    Hot&Rainy IndonesiaAnos atrás

    rick Lazza Mostly Asian time rn is 25 July :v

  68. 씨전

    씨전Anos atrás

    My wig is ready to fly