Lil Xan - Like Me (Official Video)

Comentários

  1. David Feitl

    David Feitl8 minutos atrás

    :O

  2. Fromunda Deez

    Fromunda Deez39 minutos atrás

    Too bad his generation is so against bullying, this is someone that should have been bullied when he was younger so he wouldn't think he's so cool now. This shit is garbage!!!!

  3. Lil Silkro

    Lil Silkro3 horas atrás

    Si eres latino y no vienes a volverte inmortal con esta crema no eres normal! :3

  4. Daniel CNLS

    Daniel CNLS3 horas atrás

    Love lil xan. Saludos desde México 🇲🇽🙌🤘🤘

  5. LIL B`s EVIL TWIN

    LIL B`s EVIL TWIN8 horas atrás

    Only liked for the funny ass comments. Dude is ass.

  6. Lil Skittles

    Lil Skittles10 horas atrás

    Lil xan=poo poo

  7. Gilbert Hernandez

    Gilbert Hernandez11 horas atrás

    🌛😠

  8. Armando F

    Armando F13 horas atrás

    Damn! I didn’t know a giant pile of burning diapers had a sound! ☝🏻

  9. Mercedes Minchalo

    Mercedes Minchalo14 horas atrás

    Yhea less¡ goo

  10. Adam Khan

    Adam Khan15 horas atrás

    This kid is literally the anti christ in disguise.

  11. Adam Khan

    Adam Khan10 horas atrás

    @Bold and Brash network lmao its because theres a pic of him that literally makes him look evil as fuck lol

  12. Bold and Brash network

    Bold and Brash network10 horas atrás

    Adam Khan I don’t get why everyone always says that

  13. Andrea Lombardo

    Andrea Lombardo17 horas atrás

    Tossico di merda

  14. Andrea Lombardo

    Andrea Lombardo17 horas atrás

    Secondo me se ti vomito in faccia diventi più bello merdaccia

  15. BASSMANN

    BASSMANN21 hora atrás

    Esse fela da puta até q é bom né

  16. shikamaru YT

    shikamaru YT21 hora atrás

    liku

  17. Sway

    Sway21 hora atrás

    No cap the worst song I've ever heard

  18. Bold and Brash network

    Bold and Brash network10 horas atrás

    Sway have you heard sicko mode?

  19. The Super Amazing Fun Time Gardening Channel

    The Super Amazing Fun Time Gardening ChannelDia atrás

    I thought you were quitting bruh lol

  20. Bold and Brash network

    Bold and Brash network10 horas atrás

    The Super Amazing Fun Time Gardening Channel old news

  21. Gore Mac

    Gore MacDia atrás

    It's not okay

  22. Here is Negan

    Here is NeganDia atrás

    This girl isnt attractive.her raps aren't that good.i know this is just my opinion. But I don't get what the fuss is

  23. Matthew Torres

    Matthew TorresDia atrás

    pull a Kurt Cobain please asap

  24. ///M Power

    ///M PowerDia atrás

    Whos the next on the list? [X] XXX [ ] Lil Pump [ ] Lil Xan [ ] 6hit9ine

  25. Ichabod Iphone

    Ichabod IphoneDia atrás

    As much as I don’t like lil xan, he always has a good beat to his songs

  26. Алекс Волков

    Алекс ВолковDia atrás

    Четко!!!

  27. Luis ayala

    Luis ayalaDia atrás

    Me encanta leer los comentarios y no entender un choto inglés xdxdxd

  28. WARDADDY 76

    WARDADDY 76Dia atrás

    I really want to smash his glass jaw,he is a proper lil wanna be gangster,what a drip lmao😂😂😱😱,his stupidity is blowing my mind🤯🤯🤯🤯

  29. wylie sansbury

    wylie sansburyDia atrás

    this shit trash

  30. Aspek Music

    Aspek MusicDia atrás

    yea man straight trash.. if you like real hip hop check out my last track, love to know what you think. Thanks in advance. peace fam

  31. •ᎫᎪᏤᏐᏋᏒ ᎽᎢ

    •ᎫᎪᏤᏐᏋᏒ ᎽᎢDia atrás

    L I K E M E.

  32. Ken Lombardi

    Ken LombardiDia atrás

    Isn't this the kid who pulled a gun out on someone and they straight laughed in his face?

  33. alex reyes

    alex reyesDia atrás

    Just 10 cents a day you just maybe able to save modern rap, please call now Get any rapper named lil into English class with your generosity of 10 cents a day thank you 🙏

  34. Jaeden Rich

    Jaeden RichDia atrás

    He says Tupac music is boring his music is garbage

  35. Aspek Music

    Aspek MusicDia atrás

    yea man this is straight trash.. if you like real hip hop check out my last track, love to know what you think. Thanks in advance. peace fam

  36. Jaeden Rich

    Jaeden RichDia atrás

    He suck

  37. Blithe Bong

    Blithe BongDia atrás

    Did he really sampled "what the fuck you want bro" 1:39 from that clip where he was being the most unintimidating person with a gun ever?

  38. OG MANE

    OG MANEDia atrás

    Xan Trans😆

  39. sun shining

    sun shiningDia atrás

    absolutely mind blown that people exist making such garbage and then even listening to whatever this piss is

  40. Aspek Music

    Aspek MusicDia atrás

    yea man for real wtf this is straight trash.. if you like real hip hop check out my last track, love to know what you think. Thanks in advance. peace fam

  41. A Butterfield

    A ButterfieldDia atrás

    Lil xan u should jump off the highest building you can find

  42. Aspek Music

    Aspek MusicDia atrás

    agreed!! lol.. if you like real hip hop check out my last track, love to know what you think. Thanks in advance. peace fam

  43. FullyAutomatic223s

    FullyAutomatic223sDia atrás

    I had some brain damage just watching this…

  44. Aspek Music

    Aspek MusicDia atrás

    yea man for real this is so dumb.. if you like real hip hop check out my last track, love to know what you think. Thanks in advance. peace fam

  45. Izzy McCartney

    Izzy McCartneyDia atrás

    xan shoulda put me in his vid because i can do a backbend *kickover*

  46. joe blow

    joe blowDia atrás

    I just can't believe he's not sober, SMH.

  47. joe blow

    joe blowDia atrás

    Lol xan is a dopefiend

  48. Nekane Robredo

    Nekane RobredoDia atrás

    Porque ahora la mayoría de los raperos parecen drogadictos y alcolhicos?

  49. Trippie redd BR

    Trippie redd BR2 dias atrás

    Lil xan 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

  50. Trippie redd BR

    Trippie redd BR2 dias atrás

    ❤❤❤❤❤❤❤❤

  51. Nick Lopez

    Nick Lopez2 dias atrás

    Idc idc idc idc idc if u mf like me..i been runnin like a marathon..

  52. Dave Leahy

    Dave Leahy2 dias atrás

    Those two girls must have a terrible cold?... Thank you for not spreading your bad cough to others 😵 Oooh that's just the style now days... 🤷 I'm on that old shit.

  53. Aspek Music

    Aspek MusicDia atrás

    lol for real man like wtf.. if you like real hip hop check out my last track, love to know what you think. Thanks in advance. peace fam

  54. days

    days2 dias atrás

    *showed this to my friend christopher...* *she now goes by christina* 0/10 would not recommend

  55. ing wen Tsai

    ing wen Tsai2 dias atrás

    Brain damaged . ---- eminem

  56. Nick Lopez

    Nick Lopez2 dias atrás

    Make hella more music like thiztbis 🔥

  57. Nick Lopez

    Nick Lopez2 dias atrás

    He off the edge.... Cuz songs hella lit

  58. Megan D

    Megan D2 dias atrás

    Ugly AF

  59. Bora GH

    Bora GH2 dias atrás

    Your fucking mother, this is pure dynamite.

  60. Op Monsterr

    Op Monsterr2 dias atrás

    not even capping this shit was ass, beats fire but wtf r these lyrics br

  61. Aspek Music

    Aspek MusicDia atrás

    yea man straight trash.. if you like real hip hop check out my last track, love to know what you think. Thanks in advance. peace fam

  62. David Malachi

    David Malachi2 dias atrás

    This must be who NF gets his ideas from.

  63. Dennis Vidot

    Dennis Vidot2 dias atrás

    Dave Wilson and 2 more Vertical Marriage: The One Secret That Will Change Your Marriage

  64. EdyXplicit

    EdyXplicit2 dias atrás

    Lil xan get it ! #xanarchy

  65. Mark G

    Mark G2 dias atrás

    I just...hmmm.. I just...I just think it’s cup full of garbage water.

  66. German Gomez

    German Gomez2 dias atrás

    Air force one Nike on my feet

  67. True_Madness 21

    True_Madness 212 dias atrás

    Trash.

  68. Aspek Music

    Aspek MusicDia atrás

    yea man straight trash.. if you like real hip hop check out my last track, love to know what you think. Thanks in advance. peace fam

  69. AlexEditions™

    AlexEditions™2 dias atrás

    Yeah yeah yeahs

  70. Asadian Belifont

    Asadian Belifont2 dias atrás

    This is the epitome of cultural degeneration.

  71. Aspek Music

    Aspek MusicDia atrás

    yea man for real! this is straight trash.. if you like real hip hop check out my last track, love to know what you think. Thanks in advance. peace fam

  72. IamSu X

    IamSu X2 dias atrás

    God damn this music sucks 😂

  73. Aspek Music

    Aspek MusicDia atrás

    yea man straight trash.. if you like real hip hop check out my last track, love to know what you think. Thanks in advance. peace fam

  74. Westly Massive

    Westly Massive2 dias atrás

    Dope