The 'Pause Challenge' Needs To Stop (Morgz)

Comentários

  1. Ryan Trahan

    Ryan Trahan11 meses atrás

    subscribe! & turn on post notifications to win FREE iPHONE 100%!

  2. Morgan Schlueter

    Morgan Schlueter20 dias atrás

    @Brett L i know right!? I was gonna say the same thing!

  3. Gavriel Guigui

    Gavriel Guigui21 dia atrás

    Did it

  4. etn 210

    etn 21022 dias atrás

    Ryan Trahan totally

  5. Gabriel Prieto

    Gabriel Prieto2 meses atrás

    Ryan Trahan orange justice is just dark yellow fruit sauce

  6. Nancy Luanmongkol

    Nancy Luanmongkol42 minutos atrás

    He a killer lmao 😂

  7. Ruby Games

    Ruby Games59 minutos atrás

    Morgz is always merch tagging during his vision like every 1 minute

  8. Rapterfreak

    RapterfreakHora atrás

    This is just 18 min of Ryan roasting Morgz - I love it

  9. bakfietsbanaan

    bakfietsbanaanHora atrás

    9:40 wasn’t she paused

  10. FNS Ultra

    FNS Ultra2 horas atrás

    Hi

  11. Xaphod

    Xaphod3 horas atrás

    at the very bottom in the remote there is a pause and play.

  12. Trenton 0_0

    Trenton 0_03 horas atrás

    Bruh orange juice is Just dark yellow fruit juice

  13. Xaphod

    Xaphod3 horas atrás

    you're a better version of Danny Gonzales.

  14. Shadow Man

    Shadow Man3 horas atrás

    Rewind Martin changes positions

  15. LKFRD~X4~

    LKFRD~X4~4 horas atrás

    bro 3:53- 4:00 killed me 🤣🤣🤣

  16. kittykim

    kittykim4 horas atrás

    Orange juice is just yellow fruit sauce

  17. Marshall Wahl

    Marshall Wahl4 horas atrás

    There is a pause button at the bottom

  18. Marshall Wahl

    Marshall Wahl4 horas atrás

    Also I hate morgz

  19. Legit Confusion

    Legit Confusion5 horas atrás

    Bruh. That just shows how shitty of quality the merch is. How did morgz think that was a good plug

  20. Legit Confusion

    Legit Confusion5 horas atrás

    Also, morgz’ mom is a lesser version of ponyo

  21. Legit Confusion

    Legit Confusion5 horas atrás

    But I want the iPhone :(...

  22. Juanibel Romero

    Juanibel Romero5 horas atrás

    gold on the ceiling by the blavk keys is what he meant at the begining so you know ans also howling for you also would sound familiar by the blackkeys

  23. VR Bro's

    VR Bro's6 horas atrás

    I wrote gullible geeze sorri

  24. 80's music Geek 2.0

    80's music Geek 2.06 horas atrás

    cowboys is fitting

  25. TutleGames / RandomVideos

    TutleGames / RandomVideos6 horas atrás

    My friend started the pause challenge which he told morgz in the comment section and he started it.

  26. DP Gamer 25

    DP Gamer 256 horas atrás

    His mom sounds like George from peppa pig aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! aaaaaaaaaaaaaa!

  27. valery galicia the great

    valery galicia the great6 horas atrás

    Moths gf would probably hate hin

  28. RusticBB8

    RusticBB86 horas atrás

    You can track your subscribers btw

  29. Tizzy

    Tizzy6 horas atrás

    He sounds like Danny

  30. Paul Weston

    Paul Weston7 horas atrás

    The "Morgz" clips were so terrible I had to stop watching this episode.

  31. Sofia Pastor

    Sofia Pastor7 horas atrás

    Has anyone ever seen Morgz blink? It’s like he doesn’t ever close his eyes 🤣

  32. High Voltage

    High Voltage8 horas atrás

    I wish that morgz would see this

  33. Icedragons 360

    Icedragons 3608 horas atrás

    His eyes r creepy af

  34. Madilyn H.

    Madilyn H.8 horas atrás

    Rip morgzs mum

  35. Grayson Chiu yt

    Grayson Chiu yt8 horas atrás

    At 14:00 you guys know those are all sound affects if you look out the window you can see them not moving

  36. Kings Fan for life

    Kings Fan for life8 horas atrás

    Whaatts up Peggy hoooow was your dayyyyy!

  37. Gabrielle Davis

    Gabrielle Davis8 horas atrás

    4:45 10 seconds of silence 😂

  38. HowTo Art

    HowTo Art8 horas atrás

    I’m watching this in January of 2020 and I just realized that Kiera is probably the only one that’s maybe almost normal

  39. WAYLON DONG

    WAYLON DONG8 horas atrás

    stinkiest bug....There is something called a stink bug

  40. ProGamer17

    ProGamer178 horas atrás

    Ryan: Somebody sponsor me Raid shadow legends: Allow me to introduce myself

  41. Marina Joseph

    Marina Joseph9 horas atrás

    Did the girl say, "making some juice"? When you are clearly pouring it!

  42. The Thinking Zone

    The Thinking Zone9 horas atrás

    Ryan says there is no pause button on the remote but there is at the bottom of the remote

  43. AOT MiKaSa

    AOT MiKaSa9 horas atrás

    4:18 i died

  44. { bxbble tea }

    { bxbble tea }9 horas atrás

    you know they could have easily not done it but it's plot i guess???? edit: yeah it's fake xd

  45. Akkartan-O

    Akkartan-O9 horas atrás

    Im sad for his neighbors..

  46. Pug Love

    Pug Love9 horas atrás

    OMG IM SO DEAD THE MOM’S FALL WAS SO FAKE 😂

  47. Herping my Herp, Dick

    Herping my Herp, Dick10 horas atrás

    At the very bottom of the remote there's a pause button

  48. Evil Cat

    Evil Cat10 horas atrás

    Did anyone else see the pause button on the remote?

  49. Herping my Herp, Dick

    Herping my Herp, Dick10 horas atrás

    8:01 haha u peed urself

  50. HuviXY

    HuviXY11 horas atrás

    You are so funny haha

  51. Ionic Hades1323

    Ionic Hades132311 horas atrás

    I have proof Morgz is a snek He has transparent eyelids

  52. UrWeakly Random

    UrWeakly Random11 horas atrás

    I’ll sponsor you

  53. Jude Rutter

    Jude Rutter11 horas atrás

    WHATS UP GUYS TODAY WE WILL BE COMMITTING WAR CRIMES!

  54. Saboor Modan

    Saboor Modan11 horas atrás

    pause on 16:52

  55. Mariusz Szwalek

    Mariusz Szwalek11 horas atrás

    So funny!😎

  56. Alex Levey

    Alex Levey12 horas atrás

    Yo there’s literally 7 year olds out there in school going pause to their teachers

  57. Alex Levey

    Alex Levey12 horas atrás

    4:52 it’s at the bottom of the remote I have that exact remote

  58. TheYeet2000

    TheYeet200012 horas atrás

    Jokes on you I’m outside

  59. Laluna

    Laluna12 horas atrás

    Morgz: and the winner gets 10 *tHouSAnd* dollars Also morgz: *shows pounds*

  60. Swarxify

    Swarxify12 horas atrás

    1:26 vsco girl

  61. FORTNITE4SHOTS

    FORTNITE4SHOTS12 horas atrás

    2.9k 9 year old morgz fans disliking this video😂

  62. JJ Gaming

    JJ Gaming13 horas atrás

    6:34 I died

  63. JJ Gaming

    JJ Gaming13 horas atrás

    I met Ryan I am a true ogre

  64. Ninja KABOOM!!!

    Ninja KABOOM!!!14 horas atrás

    Actually you got 1 thing wrong this is a pause button on the remote I have that remote everything else is accurate

  65. AwesomeAiden _

    AwesomeAiden _14 horas atrás

    Wait it is infinites gf now..........