The Prince Family - Now We Up (Official Music Video)

Comentários

  1. THE PRINCE FAMILY

    THE PRINCE FAMILY23 horas atrás

    Lets Get 200K Likes On This Music Video & We Will Drop The Birth Vlog Of Nova Grace Prince 💕

  2. king basketball

    king basketball11 horas atrás

    This that phye

  3. Ayanna Collins

    Ayanna Collins11 horas atrás

    I love the song 💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯💯🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏💜💜💜💜

  4. jazzale patterson

    jazzale patterson11 horas atrás

    Who else just loves Bianca’s voice in this vid

  5. Nina Lopez

    Nina Lopez12 horas atrás

    Love it.. thass whats up

  6. Hailey Slaughter

    Hailey Slaughter12 horas atrás

    Hi hailey

  7. Angry Smurff

    Angry Smurff30 minutos atrás

    Lord I love her voice. Girl can sing. ♡ Happy for yalls blessings. Keep up the good work. ♡

  8. Baby TT

    Baby TT30 minutos atrás

    lemme find out bianca finna start making music 😁 causeeee whatttt periodddd 😍😍😍😍

  9. Billie Eilish Fan

    Billie Eilish Fan30 minutos atrás

    PEOPLE BE SLEEPING ON MY GIRL BIANCA BUT SHE CAN SING😍😘‼️💖

  10. TOP Gamer

    TOP Gamer31 minuto atrás

    Not even gonna lie thats was fire

  11. Xpsct -

    Xpsct -31 minuto atrás

    This is actually deep they been threw a lot I mean a lot of shit good look in the rest on your life guys love u stay grinding and shining

  12. Allise Jamica

    Allise Jamica32 minutos atrás

    Y'all killed this song I listen to this 10'000 times

  13. London Lacy

    London Lacy32 minutos atrás

    This song is lit it almost made me cry I’m a big fan from day one period

  14. otta's channel

    otta's channel34 minutos atrás

    Hey guyss!! I've just started a new youtube channel where I'm going to talk about my own experiences and vlogs about travels etc. If you have time check it out💕

  15. Laughing Queen

    Laughing Queen37 minutos atrás

    Beautiful Video 💜❤️‼️

  16. Ms_newnew Love

    Ms_newnew Love38 minutos atrás

    🥰❤️🥰❤️👌

  17. Serenity Lewis

    Serenity Lewis38 minutos atrás

    I love this 🥰🥰❤️

  18. Vasquez Lee

    Vasquez Lee38 minutos atrás

    I love this !! How the hell they gone judge us when we came from the bottom? 🙏🏽🙌🏽

  19. Nÿnÿ Èdïtž

    Nÿnÿ Èdïtž38 minutos atrás

    At 1:48 and going on it sounds like Ella Mai was singing that part

  20. Kirsha Hubbard

    Kirsha Hubbard38 minutos atrás

    💋Love it💋

  21. Veronica Moore

    Veronica Moore39 minutos atrás

    #3 on trending you guys did do it I love you guus keep your head up i look after you Biannca, much love Veronica ❤❤❤❤

  22. Allayne Skeen

    Allayne Skeen39 minutos atrás

    Love itttttt 😪❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  23. Raee And Keyah

    Raee And Keyah40 minutos atrás

    I’ve always loved y’all intro video!! But Bianca got some bars 🔥🔥🔥

  24. jonathan broadnax

    jonathan broadnax40 minutos atrás

    This song on iTunes

  25. mickayla corfield

    mickayla corfield40 minutos atrás

    Dammmmnnnn 🙏🏽👍🏽

  26. Marcella Franklin

    Marcella Franklin40 minutos atrás

    This song made me cry😣Yall really came a long way💕

  27. Riyah Harris

    Riyah Harris40 minutos atrás

    Yassssssss Amazing Love Y'all😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  28. Omen_VizioNs YT

    Omen_VizioNs YT40 minutos atrás

    Who was here before 100k

  29. Jmans Gaming

    Jmans Gaming40 minutos atrás

    This was amazing ❤️loved it

  30. Tt Brooks

    Tt Brooks41 minuto atrás

    I’m literally listening to this on repeat this is amazing 💜🔥

  31. Benissoit lane

    Benissoit lane41 minuto atrás

    #3 in trending !!

  32. Fiance T. Martin

    Fiance T. Martin41 minuto atrás

    Swear I'm in love with this song since from the intro😭😭❤❤ Thanks for showing us that nothing is impossible Damien and Biannca🙏❤ Like if you agree☺

  33. jonathan broadnax

    jonathan broadnax42 minutos atrás

    This song is a banger 💯

  34. Matbat359 Matbat359

    Matbat359 Matbat35942 minutos atrás

    real life cookie and lucious

  35. Jayden McClure

    Jayden McClure42 minutos atrás

    I swear i been waiting on dis song since I heard the intro

  36. Ognot rllyboi

    Ognot rllyboi42 minutos atrás

    This really show how far they came to make it here but damm this is fire and emotional😢

  37. Mommys Girl 2018

    Mommys Girl 201843 minutos atrás

    Need 77 more likes let's go people want to see birth vlog n Nova Grace prince

  38. Kassandra Knopp

    Kassandra Knopp43 minutos atrás

    I'm beyond proud and happy for you guys💙 I've been watching since THE beginning! Pretty sure the 1st video I ever watched was you and B in your car going to the amusement park! Ahh! I can't wait to see the baby girl💜😘😍😭 xo

  39. Unique Unicorn

    Unique Unicorn43 minutos atrás

    OMG I LOVE THAT SONG IMMA WATCH IT ALL DAY NOW♥️♥️♥️

  40. Alexia_Got Curlxz

    Alexia_Got Curlxz43 minutos atrás

    2.7k y’all some haters

  41. DeMarlo Kelly

    DeMarlo Kelly44 minutos atrás

    I’m literally crying y’all went through a lot i love yall

  42. Jessica

    Jessica44 minutos atrás

    ♥️

  43. qveen chels

    qveen chels44 minutos atrás

    biancaaa oml 😍😍😍😍😍 YOUR VOICE

  44. kim ford

    kim ford44 minutos atrás

    Omg that was good and Bianca you did GREAT!!!💖

  45. Latoria Allen

    Latoria Allen45 minutos atrás

    First I did not even know that D&B sung this song

  46. Madison Bradford

    Madison Bradford45 minutos atrás

    it hits different when u ACTUALLY been with them and know they been through this and u been with them while they get back up

  47. Chocolate_cake Trinity YT

    Chocolate_cake Trinity YT46 minutos atrás

    And I never heard Bianca's voice like that

  48. Ta’Jhir Thomas

    Ta’Jhir Thomas47 minutos atrás

    Damn Bianca can sing no matter how much hate they got they still did they thing been here since day 1 and will stay here I LOVE YALL❤❤❤💯💯✊

  49. Yoleth Aguiluz

    Yoleth Aguiluz47 minutos atrás

    I love the song biaaaaaaaaaaan

  50. Milla Bandz

    Milla Bandz47 minutos atrás

    I had the chills watching this cause I been watching them since 2017 when they used to put out 10 + vids a day that’s not easy! Prince family you are blessed & I wish you Continuing success❣️❣️❣️❣️❣️

  51. Kayyy Nation

    Kayyy Nation48 minutos atrás

    I’ve been here from the start 🤞🏽

  52. Kayleigh Davis

    Kayleigh Davis48 minutos atrás

    Bianca can really sing

  53. Latoria Allen

    Latoria Allen48 minutos atrás

    Biannca sing better than my mom sorry mama

  54. Rose Nation

    Rose Nation48 minutos atrás

    I love this vid because over the years u can see how far they grew 💗

  55. Christina Williams

    Christina Williams48 minutos atrás

    I miss you all please do another reaction to you all song please

  56. Dominique Chavira

    Dominique Chavira49 minutos atrás

    Y'all did y'all thing with this one DNB til the day we die my new shit Been riding with y'all since day one I hope they like my comment

  57. BR Gannng

    BR Gannng50 minutos atrás

    Bianca has a beautiful voice 😍😍

  58. Trevon Mills

    Trevon Mills50 minutos atrás

    That's fricking fire bro!!!

  59. It's Kiara

    It's Kiara50 minutos atrás

    Bianca yasssss!!! Omg the vocals tho!!! She sounds like Rhianna or Ella Mai or something

  60. Ya gurl Tamya

    Ya gurl Tamya50 minutos atrás

    SHE KILLED THAT PART?!?💚💜❤️💙💘

  61. Alyssa Richardson

    Alyssa Richardson51 minuto atrás

    OKAAYYYYYY BIANCAAAA!

  62. Jonaya Snowden

    Jonaya Snowden52 minutos atrás

    I had goosebumps throughout the whole song 😭🥰

  63. Cheyenne Charles

    Cheyenne Charles52 minutos atrás

    Lyric video!!!!

  64. Georgia_doll_passiah Gilyard

    Georgia_doll_passiah Gilyard52 minutos atrás

    THE PRINCE FAMILY I liked this

  65. Cameron Jacobs

    Cameron Jacobs53 minutos atrás

    I’ve been waiting for this video for forever

  66. Legitboss45

    Legitboss4553 minutos atrás

    🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥😍😍😍😍😍😍😍😍👊🙏💯

  67. Cameron Jacobs

    Cameron Jacobs53 minutos atrás

    Sick

  68. Tiffany Black

    Tiffany Black54 minutos atrás

    Well damn Bianca that is awesome

  69. awesome BR

    awesome BR54 minutos atrás

    beautiful!!!!

  70. Michael Zendejas

    Michael Zendejas55 minutos atrás

    Nice story but vocals are Straight Trash

  71. Life as Esha

    Life as Esha56 minutos atrás

    This one y’all best songs no cap 😍🥵🥵

  72. Baddiee Hairr

    Baddiee Hairr57 minutos atrás

    🥺🥺🥺🥺

  73. Green 103

    Green 10358 minutos atrás

    When did Biannca learn how to sing 🎶 😂🤯

  74. Marissa Lynn

    Marissa Lynn59 minutos atrás

    Omg yessssssss

  75. amor love

    amor love59 minutos atrás

    Bianca you can sing girl you can sing girl i liked you part

  76. Diana Romero

    Diana Romero59 minutos atrás

    I love y’all new song and can’t wait to see baby girl 💗💕

  77. Jacey Olivia

    Jacey OliviaHora atrás

    OMG BIANACA CAN SING I WAS LITTERALY ROLEPLAYING HER PART!!!! ilysm :0

  78. benson fam

    benson famHora atrás

    Found my new ringtone

  79. Ashley Mbisike

    Ashley MbisikeHora atrás

    Dang .. they really made it .. Bianca can really sing thou .. this was mad cute for real , seeing this shows that your hard work u put in really pays off 💪💪🔥🔥🔥💯

  80. Sksajol Mina

    Sksajol MinaHora atrás

    বাজে

  81. Josiah Mardis

    Josiah MardisHora atrás

    Okay Bianca see you out there

  82. VintageMint

    VintageMintHora atrás

    Girl you can sing real good! Yall gonna have a good 2019

  83. Charli Woodson

    Charli WoodsonHora atrás

    Damien your part is good too! You can rap like a god! 🥰🥰🥰

  84. Michelle Nino

    Michelle NinoHora atrás

    I ain't crying😢, love it ❤❤❤

  85. Supermira

    SupermiraHora atrás

    B WIT THE VOCALS

  86. Shelby J

    Shelby JHora atrás

    Bianca 😍😍😩 sound good

  87. Charli Woodson

    Charli WoodsonHora atrás

    Meh girl Bianca can SING! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 much love! Love all y’all!💚

  88. Janet Wilkinson

    Janet WilkinsonHora atrás

    Hol up B sounds really really good

  89. A'lysa Ingram

    A'lysa IngramHora atrás

    Omgggg this was amazing 😊😊😊

  90. bere san-mon

    bere san-monHora atrás

    This is actually good, great job 😭 !

  91. nicky0529 xoxo

    nicky0529 xoxoHora atrás

    I love this you guys did good with the music video D&B nation forever💜🤞

  92. Fat Saint Boy

    Fat Saint BoyHora atrás

    Who else didn't vote for this

  93. Trisha Cormier

    Trisha CormierHora atrás

    I think i have watched this 15 times since it dropped

  94. Ken and Cammie

    Ken and CammieHora atrás

    That almost brought tears to my eyes yall came a long way yall are blessed💯💯💯😭😭😭🙏🙏🙏

  95. amina me

    amina meHora atrás

    Wow she can sing

  96. Costi Maria

    Costi MariaHora atrás

    V.

  97. Tommmyyy

    TommmyyyHora atrás

    Bianca can sing 🤨?

  98. Kali Marie

    Kali MarieHora atrás

    This makes me cry everytime I watch it😭🤞🏻❤️

  99. Christopher Morningstar

    Christopher MorningstarHora atrás

    Trash. Sorry not sorry.

  100. Jeon Jungkook

    Jeon JungkookHora atrás

    This shit is fire!🔥🙌🏻 Bianca's voice though! Like damn girl can sing!

  101. A&S Squad

    A&S SquadHora atrás

    Audiomack🥵‼️

  102. denita hall

    denita hallHora atrás

    Hey guys i love this video

  103. Mariangelica Aponte Martinez

    Mariangelica Aponte MartinezHora atrás

    why cant i find this on spotify!!!?🥺🥺🥺

  104. Aiza Bhatti

    Aiza BhattiHora atrás

    BIANCA YOUR VOICE WOOOOW AMAZING

  105. Cece Mckinney

    Cece MckinneyHora atrás

    This song is on fleek love it